Globaal reisschema - Reisverslag uit Ureterp, Nederland van Jitske Bijlsma - WaarBenJij.nu Globaal reisschema - Reisverslag uit Ureterp, Nederland van Jitske Bijlsma - WaarBenJij.nu

Globaal reisschema

Blijf op de hoogte en volg Jitske

16 November 2015 | Nederland, Ureterp

Lieve allemaal,

Nog een paar dagen en dan is het eindelijk zover, het grote backpack avontuur gaat beginnen. Alle spullen zijn gekocht, de nodige vaccinaties zijn gehaald en de malariatabletten zijn getest. I am ready to go!

Samen met mijn reisgenootje Tessa zullen we donderdag om 13.20 vertrekken vanaf Schiphol (CI66). Tijdens deze vlucht maken we een tussenstop in Bangkok en vanuit daar vliegen we door naar Taiwan. Na 10 uur wachten moeten we vervolgens overstappen op een ander vliegtuig die ons via Sydney uiteindelijk naar Auckland brengt (CI51). Al met al heel wat uurtjes verder. Op 21 november hopen we hier aan te komen en de eerste 2 dagen zullen we hier verblijven. Daarna gaan we met een camper 3 weken lang rond toeren van het noord-eiland naar het zuid-eiland. We leveren de camper weer in in Christchurch en vliegen vanaf daar weer terug naar Auckland.

Op 19 december vlieg ik naar Sydney waar ik ga WOOFF’en (World Wide Opportunities on Organic Farms). Dit is geen betaald werk maar ik werk ongeveer 5 uur op een dag en daarvoor in de plaats krijg ik gratis kost en inwoning. Ik ga de dieren verzorgen, tuinieren, fruit plukken, schilderen en helpen met verhuizen. Krek wot toch?

Op 20 januari vertrek ik naar Bangkok. Hier ga ik backpacken door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja om tot slot de reis af te sluiten op de hagelwitte stranden in Zuid-Thailand. Op 16 mei hoop ik weer veilig met beide benen op Nederlandse bodem te staan.

Het bovenstaande is een globaal reisschema. Behalve de vluchten, de eerste 2 nachten en mijn werkplek in Australië, heb ik nog niks vastgelegd. Ik zie wel wat er allemaal op mijn pad gaat komen. Via deze weg wil ik jullie laten meegenieten van wat ik allemaal ga zien en ga meemaken.

Veel liefs,
Jitske

  • 16 November 2015 - 13:07

    Harry En Gea:

    Veel succes!!!!!

  • 16 November 2015 - 13:14

    Patricia:

    Voorzichtig en heel veel succes!! Xx

  • 16 November 2015 - 13:28

    Mem:

    Leave Jits,

    Een goei reis tawinske!
    Geniet dr fan en pos goed op dysels!!!

    dikke kroep xxx mem

  • 16 November 2015 - 14:25

    Pake En Beppe:

    Hele goede reis!!!
    liefssss

  • 16 November 2015 - 14:25

    Thea Kuperus:

    Hoi Jitske, ik vind het geweldig wat je gaat doen, ga je volgen. Hoop dat je een prachtige tijd gaat krijgen. Maar zoals ik je eerder al zei; pas goed op jezelf en kom gezond terug. Heel veel plezier en een hele goeie reis. Groetjes Thea

  • 16 November 2015 - 15:43

    Willem En Corrina:

    Lieve Jitske,
    Heel veel plezier en geniet van al het moois wat je tegenkomt!
    We blijven je volgen

  • 16 November 2015 - 17:34

    Renata Hager:

    Hey Jitske,

    Ik wens je een hele fijne reis en fantastische avontuur toe!
    Ga je zeker volgen!

    Enjoy!

    Groetjes,
    Renata

  • 16 November 2015 - 18:08

    Jan En Grietje En Lianne :

    Een heel goede reis toegewenst. We volgen je wel, maar dan op afstand.

  • 16 November 2015 - 18:40

    Irene:

    Ooh dat klinkt super. Heel veel plezier en geniet van al het mooie wat je gaat zien en mee maken.

  • 16 November 2015 - 18:56

    Irma:

    Wauw klinkt goed..... veel plezierrrrr !!!

  • 17 November 2015 - 23:15

    Aize En Mieke :

    Hallo Jitske
    Alvast een goede vlucht donderdag gewenst, we gaan je volgen de komende maanden

  • 18 November 2015 - 16:45

    Trudy:

    Heel veel plezier en een hele goede reis gewenst. Wie weet kunnen we 's nachts wel weer eens appen ;)

  • 19 November 2015 - 06:31

    Jouke En Magriet:

    Lieve Jitske
    Op de dag van je vertrek willen we je het allerbeste toewensen, we wensen jouw een hele mooie fijne tijd toe. Veel plezier en we kijken uit naar je wel en wee daar aan de andere kant van de aarde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jitske

Actief sinds 01 Okt. 2012
Verslag gelezen: 615
Totaal aantal bezoekers 19606

Voorgaande reizen:

19 November 2015 - 15 Mei 2016

Backpacken

09 November 2012 - 15 April 2013

Curacao

Landen bezocht: